אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

כנס מחולות ארצי לרוקדים על כסאות גלגליםעדי חבד 4.1.12 
לפני כשבועיים התקיים כנס של רוקדים על כסאות גלגלים באולם אבני החושן בראשל"צ.
למפגש הוזמנו רוקדים מכל הארץ, מרקידים ואורחים רבים אשר באו לכבד את האירוע וליטול חלק במפגש שכל כולו שמחה והנאה.

זה לא המפגש הראשון מסוגו בו אני נוטל חלק, אך באופן אישי איני זוכר אירוע מרגש כל כך שמרכזו ריקודי עם בעוצמות כאלה של אנרגיה, של שמחת חיים ושל פרגון כפי שבאו לידי ביטוי באירוע מיוחד וחגיגי זה.

באירוע השתתפו הצמד גיא וליאון, אשר הופיעו בהתלהבות רבה ונתנו את כל שביכולתם וכן הזמרת תהילה, אשר הנעימה את הזמן לבאי הכנס בשירתה היפה והמרגשת. יצוין כי היא עצמה אם לשני ילדים בעלי צרכים מיוחדים, לכן התחברה באופן אישי לאירוע ונתנה מעצמה ככל יכולתה להצלחת המפגש.
בשלב מסוים התקיים טקס הענקת תעודות הוקרה והערכה שניתנו למרקידות ציפי אתירם ולאה הדדי התורמות מעצמן ומזמנן ונוטלות חלק פעיל בהרקדות של כסאות למרות היותן עסוקות בהרקדות שלהן.

על כל האירוע ניצח דוד יהל כפצצת אנרגיה מתגלגלת; הוא רקד והוא הנחה, הוא חייך והוא חיבק את הרוקדים והאורחים, הוא פרגן לבאים, הוא הפעיל את הרוקדים וכמובן – הוא ניצח על ההרקדה. דוד יהל, כל הכבוד לך! אי אפשר לטעות בכך – אתה עושה את מלאכתך באהבה רבה וממש מכל הלב. יישר כוח!

בין האורחים הייתה גם קבוצה נכבדה של מרקידים אשר באו ליטול חלק ולפרגן. בתוכם; אבי פרץ כנציג ארגון המרקידים, עדי אתירם הממלא את תפקיד יו"ר הועדה לרוקדים בעלי צרכים מיוחדים, שמעון מרדכי, משה אורון, שלמה ערוסי, מאיה גבע וכמובן ציפי אתירם ולאה הדדי המקסימות אשר כאמור אף קיבלו תעודות הערכה על פועלן.

יצויין כי אירוע זה נמנה על קבוצה של אירועים מיוחדים המתפרשים על פני כל השנה כחלק מתוכנית אשר מכינה הועדה לרוקדים עם צרכים מיוחדים. אני ממליץ לעדי אתירם העומד בראש הועדה והעושה עבודה יוצאת מהכלל בתחומו - לפרסם לקהל הרחב פרטים על האירועים כבר בתחילת השנה כך שיהיה ניתן לתכנן מראש את ההשתתפות בהם.

באירוע השתתפתי בשני כובעים; גם כנציג ארגון הרוקדים וגם משום הקשר האמפטי האישי שאני חש לאוכלוסיה עם צרכים מיוחדים. בדברי הברכה בשם ארגון הרוקדים הבעתי את אהבתנו והערכתנו הרבה לאוכלוסייה המדהימה של הרוקדים והבטחתי בשם ארגון הרוקדים כי כפי שעשינו בעבר נמשיך גם בעתיד לסייע ככל יכולתנו. אנו נעמוד לימין הרוקדים וניתן יד חמה לכל העוסקים במלאכה.

האירוע אורגן על ידי דוד יהל, לימור דרי ושמעון קינן בהרבה טוב טעם ותוך שקידה על רמה מקצועית גבוהה והקפדה על הפרטים הקטנים. הרוקדים חוללו על רחבת הריקודים בהנאה רבה מאד ובין הרוקדים הוחלפו חיוכים ומבטים אשר הביעו אמפטיה ללא גבול.

אני פונה בהזדמנות זו למרקידים ומבקש כי תארחו רוקדים על כסאות שירקדו במרכז המעגל. כמו כן אני פונה לקהל הרוקדים ומבקש מכל מי שיכול בואו להתנדב ולרקוד כבן או כבת זוג לרוקדים על כסאות גלגלים.

יישר כוח וברכות לכולם. להתראות במפגש הבא.


לתמונות כנס מחולות על כסאות גלגלים

כתב : עדי חבד

לכתבה זו נרשמו 6 תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות