אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

אשדודאנס - פסטיבל המחול הבינלאומי של אשדוד 2017ידיד נפש 3.7.17 
ראשית תשואות לעיריית אשדוד ולאבי לוי שהצליחו להרים בהצלחה פסטיבל מחול ראשון באשדוד תוך זמן קצר להפליא.

להלן רשמים מהפסטיבל ומספר הצעות בונות לפעם הבאה:

השתתפתי רק בחלק מההרקדות ולכן אני יכול להתייחס רק אליהן.

הרקדת הזוגות של שלומי מרדכי ביום רביעי הייתה מאד מהנה מבחינתי. למרות שהגעתי באיחור, הספקתי לרקוד כשעה באוירה נעימה, באולם מלא ברוקדים אך לא צפוף וברפרטואר מגוון. לצערי ולדעתי בהחלטה לא חכמה, באמצע ההרקדה הייתה הופעה של להקות מחול צעירות מאוד. למרות הופעתן החיננית של הילדות היה נבון יותר למקם את ההופעה בסוף ההרקדה או בתחילתה ולא לקטוע את ההרקדה באמצע.

בלילה של יום רביעי הרקדת הנוסטלגיה עם יואב סידי הייתה דלילה ברוקדים וגם המרקידים שתוכננו להרקיד מלבדו לא הגיעו. יואב עשה כמיטב יכולתו, אולם קשה היה להעיר הרקדה עם כמה עשרות בודדות של רוקדים.

ביום חמישי רקדתי בהרקדת הנוסטלגיה עם אבנר נעים. אבנר ניהל את ההרקדה היטב, אולם משום מה כלל גם ריקודים שאינם ממש נוסטלגיה – אמצע הדרך. יוצרים רבים הגיעו להרקדה ואבנר כיבד אותם בהשמעת הריקודים שלהם. ההרקדה התחילה באיחור רב מאחר שחלק מהאירועים של חוף הקשתות עברו לאולם, ומצד שני ההרקדה הסתיימה בדיוק בשמונה בשל מופע הסיום. בסה"כ הרקדה טובה, אבל נמשכה רק כשעה.

הרקדת הלילה בחוף הקשתות בניצוחו של גדי ביטון ובהנחייתם של מרקידים רבים נוספים הייתה תוססת מאד. למרות החום והלחות כל הרחבה הייתה מלאה ברוקדים שרקדו ונהנו. במהלך ההרקדה הייתה הופעה של שגיב כהן והרוקדים רקדו לקול שירתו.

מופע הסיום התקיים באמפי בתנאים נוחים מאד ובמחיר עממי. המופע עצמו החל באיחור ניכר (כשעה) למרות שכל הקהל היה ישוב בערך במועד ההתחלה המתוכנן. כמעט עזבתי את המקום לפני תחילת המופע. המופע עצמו היה בהחלט מושקע ומגוון, אבל נדמה לי שכל המופעים בפסטיבלי המחול דומים מדי זה לזה.

כמה מילים על התנאים:
האולם שהוקצה להרקדות היה מצויין. מיזוג מתאים, שירותים נקיים ואפילו בדרך כלל לא היו בעיות חנייה. גם חוף הקשתות סיפק רחבה מוארת וגדולה ומספר חניונים גדולים צמודים אליו. הרצפה שם פחות לטעמי, אבל נראה שלמרבית הרוקדים היא בהחלט התאימה. גם בחוף הקשתות היו שירותים גדולים ונקיים וגם ברזיה למי שלא רצה לקנות בקבוקי מיים.

מזג האויר היה חם מאוד וחבל שלא דאגו מראש למאווררים גדולים ברחבה ואף לאולם חלופי להרקדות היום שתוכננו לחוף הקשתות. כתוצאה מכך הרקדות אלה נדחסו לאולם היחיד וגרמו לקיצור ההרקדות שם.

תוכנית ההרקדות לא הייתה נבונה לדעתי. לא נוצר רצף של הרקדות "מאותו סוג" באותו אתר. התוכנית שפורסמה גם לא כללה שעת סיום של כל הרקדה ואפילו לא שעת סיום של הרקדת הלילה כך שניתן היה רק לנחש או לשאול את השומרים מתי הם הולכים הביתה. כדאי לבנות בפעם הבאה תוכנית מוצלחת יותר.

בסך הכל כאמור מגיעות ברכות לעיריית אשדוד על הפסטיבל בצירוף בקשה לכמה שיפורים בשנה הבאה.


לכתבה זו נרשמה תגובה אחתלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  

1.(*אבי לוי) 
 אשדודאנס
 אני בהחלט מסכים עם מה שנאמר וההערות שניתנו
בהחלט אשתדל ליישם המסקנות לפעם הבאה


 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות