אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

המרקיד נעדראחת הרוקדות יוני 2008 
אנו הרוקדים נתקלים בתופעה, שמרקידים רבים, בשיתוף פעולה עם בעלי האולמות בהם נערכות ההרקדות, מעלימים מידע בדבר היעדרות עתידית של המרקיד. מובן, שהתופעה נובעת מכך שהם לא רוצים ל"אבד" רוקדים ולגרום לעצמם הפסד כספי.
לאחר בקשות חוזרות ונשנות של הרוקדים, וכאקט של פשרה, אנו מוצאים שלט " המרקיד ייעדר היום...." תלוי בכניסה בערב ההרקדה עצמו.
מאחר שכפי הידוע לכולנו, רוקדים רבים מגיעים להרקדה בגלל העדפתם את המרקיד עצמו, זה גורם לאותם רוקדים עוגמת- נפש רבה לגלות מרקיד מחליף. במקרה זה הם נתקלים בבעיה של איתור הרקדה חלופית, ובד"כ ההרקדה החלופית מתקיימת במרחק נסיעה רב. הדבר גורם לרוקדים בזבוז זמן הרקדה, והוצאות דלק מיותרות.
בכל חוג אחר בארץ (בתחומי הספורט ובתחומים אחרים) המורה מחויב להודיע מראש לחברי החוג על היעדרות צפויה שלו ועל מחליפו, והחברים בחוג מחליטים האם להגיע לחוג. מדוע בחוגי ריקודי-העם המצב שונה ???!!!
אנו קוראים למרקידים להודיע לרוקדים מראש על היעדרותם הצפויה, הן בהרקדות עצמן, והן בדרכים נוספות, כגון: לפרסם בפורומים השונים של ריקודי-העם בצורה מסודרת את המידע על ההיעדרות הצפויה (בלוח ההרקדות יוסף טור ובו מידע על היעדרות המרקיד ושם המחליף שלו). כמו כן, המרקיד יכול לשלוח מיסרון לרוקדים על היעדרותו (כפי שהוא נוהג לעשות מעת לעת כשהוא מזמין את הרוקדים להרקדות שלו).
אנו תקווה שהפעם נצליח במיגור התופעה !

לכתבה זו נרשמו 3 תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות