אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

צרכנות טובהעדה איסט יולי 2008 
לרוקדים שלום,
פניתי לאמון הציבור והתלוננתי נגד הנהלת "בית דני", אולם ספורט הממוקם בשכונת התקווה שבתל-אביב, ובו מתקיימות הרקדות במקום הובטחו מזגני אויר (במקום אלה שאינם מתפקדים). קיבלנו יחידות קירור בגודל ענק, הממוקמים באופן שבו האוורור פוגע ישירות בגבם של הרוקדים. יחידות אלה לא סופגות את הלחות כפי שעושה המזגן, אלא פולטות את הלחות ומוסיפות אותה לחלל, דבר שגורם לחום הכבד באולם מצד אחד ומן הצד האחר הלחות גדלה. פניתי אל מנהל בית דני, אשר טען שהם פעלו על פי בקשת הרוקדים. כמובן שהרוקדים לא ביקשו יחידות אלה, אבל בהחלט התלוננו על חום כבד ולחות באולם. עם הגעת יחידת הקירור, הספקתי להיות באולם כחצי שעה. מסתבר שלאחר מכן נתפסו אצלי שרירי הגב העליון וכתוצאה מכך הפסקתי לרקוד כשבוע והייתי זקוקה לכדורים חזקים כדי להתגבר על הכאב.
כאשר ביקשתי להחזיר את הכרטיסיה שלא נוקבה ולקבל את הכסף בחזרה, עשתה לי הפקידה במקום בעיות ולא הסכימה להחלפה. היא טענה שרק המנהל רשאי לאשר זאת. לאחר דין ודברים שנמשכו כחצי שעה, נעתר לבקשתי רוקד מן השורה ורכש ממני את הכרטיסיה. כמו כן, הווליום במקום מרקיע שחקים ועובר על החוק.
את כל אלה העליתי בתלונה בכתב ושלחתי זאת לאמון הציבור.
להלן מכתב שהתקבל אצלי היום מאמון הציבור - הנושא בטיפול מהיר. דיווח על הנושא תקבלו גם בהמשך.
ברצוני להודות לאמון הציבור על הטיפול וטוב שיש למי לפנות. הנכם מוזמנים להצטרף לתלונה ולכתוב את מספרה בכל פניה.
זה רק מוכיח שצריך לפעול, לא לעזוב את חוגי הבית שלנו, להמשיך לרקוד אבל גם לפעול.
להלן המכתב:

אמון הציבור 21-07-2008

לכבוד
האחראי על פניות הציבור
בית דני
פקס: 03-6878736

שלום רב,


הנדון:
תלונה שהתקבלה באמון הציבור
במענה נא להזכיר תלונה מספר – 130023

1. אמון הציבור הוא ארגון מידע צרכני, במעמד מלכ"ר, הפועל לקידום הגינות בעסקים במדינת ישראל. הארגון מפעיל מוקד תלונות, המטפל בתלונות צרכנים נגד עסקים ורשויות שלטוניות ללא תשלום.
2. באמון הציבור התקבלה תלונת עדה איסט , .
3. מהנטען בתלונה עולה חשש לליקוי- שרות לקוחות לקוי
4. בהתאם לאמור לעיל נבקש התייחסותכם לנטען בתלונה ולליקויים העולים ממנה.
5. הנכם נדרשים ליתן מענה ענייני בכתב לתלונה תוך התייחסות מפורטת לנטען בה תוך עשרה ימים מיום מכתב זה. תשובה שאינה עניינית אינה בבחינת מענה. תשובה בכתב ו/או בכל ברור אחר - נא להפנות לאביבית קבדה, אחראי טיפול בתלונות.
6. לידיעתך, הטיפול בתלונה מבוצע ומתועד באמצעות מערכת מידע ייחודית שפותחה על ידי הארגון לטיפול בתלונות וניתוח דפוסים העולים מהן. המידע הנאסף בארגון ממקורות מידע שונים, על התנהלות צרכנית של עסקים, לרבות תלונות ומענה להן, מעובד ומנותח כאשר דוחות על עסקים בהם מתגלים דפוסי ליקוי עקרוניים מפורסמים לציבור. יובהר כי היעדר מענה ענייני לתלונה כאמור לעיל נקלט במערכת כדפוס ליקוי.
7. במקרה של דפוסי ליקוי שאינם מתוקנים לפי שיקול דעת אמון הציבור, מועברים הדוחות בצירוף המלצות לממונה על הגנת הצרכן, למשרדי ממשלה, לוועדות כנסת, לציבור וכו'.
8. לנוחיותכם, ניתן לתת מענה לתלונה בצורה מקוונת (online):
9. בנוסף, ניתן לטפל במספר תלונות ולהתקשר עם אמון הציבור באופן יעיל באמצעות ממשק אלקטרוני המחבר את העסק למערכת התלונות. להצטרפות לממשק ללא תשלום אנא פנה לח"מ.
10. לתגובתכם.

בכבוד רב,
נועה ביתן, עו``ד
מנהלת מוקד התלונות

לכתבה זו נרשמו 4 תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות