אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

תודה למאיר שם-טובורד מנשרי אוגוסט 2008 
מאז היווסדו לפני למעלה משנה עשה לעצמו "ארגון הרוקדים" מנהג לבקר בהרקדות שונות ברחבי הארץ על מנת להציג את עצמנו בפני הרוקדים, לספר על מטרותינו ולגייס תמיכה בנו באמצעות חתימה או רכישת חולצה נושאת הלוגו שלנו.
הספקנו כבר לבקר בהרקדות רבות: אבנר נעים בירושלים, מוטי מנחם בראשון, רפי זיו בב"ש ובאשקלון, ישראל שיקר בנצר ובראש העין, טוביה טישלר ברעננה, יום טוב אוחיון ברעננה, שמעון מרדכי בחולון ברעות ובגבעת ברנר, ישראל שבתאי בגנוסר, מרתון של ישראל שבתאי ונדב נתן בתל יוסף, חיים וקנין בבאר שבע, חיים צמח בירושלים, ערן ביטון באשדוד ועוד...
ביום חמישי האחרון הוזמנו להרקדתו של מאיר שם-טוב בחדר האוכל שבגבעת חיים מאוחד. התקבלנו על ידי מאיר במאור פנים ובלבביות רבה. במקרה הזדמנו למסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו של מאיר שארגנו לו זוגתו לריקוד ורוקדיו. מה לא היה שם?? פשטידות חמות, תפוחי אדמה אפויים, עוגות מכל הסוגים, אבטיחים, משקה לימונים מיוחד... כיבוד כיד המלך! ניכר שהרוקדים במקום מאוד אוהבים ומוקירים את מאיר.
הגענו ברבע לשמונה, הישר לסדנת ריקודי זוגות מיוחדים שנמשכה עד רבע לתשע. בסדנה נלמדו מספר ריקודים, ביניהם "כמו לסערה" המצוין של אבי פרץ. אחרי הסדנה התמקמנו בעמדה שלנו, אליה נגשו הרוקדים שטרם שמעו עלינו וקבלו מאיתנו הסבר על מטרותינו ופעילויותינו. כמו בכל הרקדה הביעו רוקדים נוספים את תמיכתם בנו באמצעות חתימתם וברכישת חולצות נושאות לוגו הארגון. 3 פעמים במהלך הערב הודיע מאיר על נוכחותנו במקום והזמין את הרוקדים לגשת אלינו ולהביע את הזדהותם עם מטרותינו.
אנו מודים למאיר מקרב לב על האירוח הלבבי וממליצים בכל פה לרוקדים שאינם מכירים את ההרקדה לפקוד אותה מדי פעם. מדובר בהרקדה מצוינת, בעלת רפרטואר מגוון ביותר וקהל רוקדים איכותי ומסביר פנים.

אגב, במסגרת ביקורינו הקרובים בהרקדות נבקר ביום ג' ה-26/8 בהרקדתו של שמעון עשור בגן נחום שבראשון לציון, ואילו ביום ד' ה-3/9 נבקר בהרקדתו של ציון אוחיון בעין החורש. כל מי שמעוניין להיפגש, להכיר, להביע תמיכה או לרכוש חולצה (בעלות של 20 שקלים) מוזמן להגיע להרקדות אלו.

לכתבה זו נרשמו 4 תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות