אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

ארגון הרוקדים מארגן גם טיוליםגבעה תלולה 9.2.09 
לבושה בחולצת הארגון יצאתי ביום שישי האחרון לטיול עם קבוצת רוקדים מכל רחבי הארץ: היו רוקדים מירושלים, ראשון לציון, עומר, רחובות, שוהם, הרצליה, נטף, נס ציונה ועוד... סך הכל קבוצה של כ-40 איש, רובם רוקדים.
הטיול אורגן כאמור ע"י ארגון הרוקדים: נפגשנו בחניה של בית ג'מל דרומית לבית שמש, ומשם הוקפצנו לעמק האלה הכל בארגון וסדר מופתי...על הארגון אחראי ידיד נפש. משם טיפסנו חזרה ברגל למנזר בית ג'מל.

מדריך ידיעת הארץ - יצחק ועקנין וחבר אחר -דני בן-שלום מהחברה להגנת הטבע הובילו אותנו (בהתנדבות!) בעליות ומדרונות עמק האלה, מלווים בהסברים על המקום ועל הצומח המקומי. מזג האויר שיחק לטובתנו והפריחה בעיצומה ובשלל צבעים....כלניות, רקפות, קחוונים, שקדיות שכבר פורחות לקראת חגן. שמענו סיפורים על גיבורי הל"ה, מי גר באזור בתקופות שונות, שמענו גם על הפרחים ומאביקיהם, על פקועיות חנקן של משפחת הקטניות. היה זה סיור גם מהנה וגם מחכים. לסיום סיירנו במנזר של נזירות בית לחם שבבית ג'מל. קיבלנו הסברים מאחת הנזירות שסיפרה לנו מעט על אמונתה ומעשיה במנזר. זהו מעין מנזר שתקניות שמכינות הכל בעצמן: שמן, ריבות, כדים וקערות מקרמיקה ועוד. קינחנו בריקודים בטבע וכמובן יש תמונות..... תודה רבה למארגנים ולמטיילים!


לתמונות הטיול לחצו כאן

לכתבה זו נרשמו 2 תגובותלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  

3.אבי גולן  
 טיולי הטבע
 כמשתתף בטיול הראשון והשני ובתקווה להמשיך לקחת חלק גם בטיולים הבאים, ברצוני להודות ולהלל את היוזמים, המדריכים, המארגנים הלוגיסטיים ואת כל המשתתפים.
אין ספק שכולנו, כאוהבי ריקודי עם וטיולים בטבע, התברכנו בתחביב משותף להנאותינו.
יציאה לטיולים, מפגיש רוקדים מכל הארץ, נותן הזדמנות להרחבת מעגל ההכרויות בין חברים, שהמשותף ביניהם - רקודי עם, טבע ואהבת הארץ.
להתראות בטיולים הבאים ובאולמי ההרקדות.
אבי גולן.

1.פלורנס  
 טיול רוקדים 2
 מחזקת כל מילה של "גבעה תלולה" היה טיול נפלא,שמחתי מעבר לריקודים גם לטייל עם רוקדים לשוחח ולהכיר, זאת ועוד התברכנו ביום נהדר עם מזג אויר נעים,הכל "תקתק" כמו שצריך,בנוסף לנוף המרהיב ולצמחיה הנפלאה, קיבלנו הסברים מהמדריכים שהפגינו ידע רב על המקום והן על הצמחיה הפורחת, טוב לדעת שבנוסף לריקודי-עם יש אהבה נוספת המשותפת לרוקדים והוא הטבע, בהזדמנות זו אני רוצה להודות למדריכים שהתנדבו שעשו עבודתם נאמנה ולכל המתנדבים בארגון הרוקדים בעשייה נפלאה זו שתורמים מזמנם והכל בא על חשבון משהו חשוב אחר על כל זאת יישר כח גדול !! אתם עושים עבודה נהדרת !!!


 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות