אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

הרקדה פתוחה במוצאי שבת בחוף הקשתות באשדודעדי חבד 12.10.09 
הפעם הגענו כנציגי ארגון הרוקדים להרקדה הפתוחה בחוף הקשתות באשדוד.

העיר אשדוד היא אחת הערים המובילות בארץ המשקיעה אמצעים רבים בשילוב ריקודי עם בבתי הספר, ואת פירות הפעילות הזאת קוטפים על רחבת הריקודים – שם מחוללים עשרות צעירים אנרגטיים.

ייאמר כי זו ההרקדה הפתוחה (בחינם) הראשונה בארץ והיא מתקיימת מזה שנים רבות ללא הפוגה – הן בקיץ והן בחורף – גם בתנאי מזג אוויר חורפי וקשה - אז ההרקדה עוברת לאולם סגור, וכל הרוקדים יודעים להגיע לאולם המופעל כחלופה.

כשהגענו להרקדה התקבלנו במאור פנים על ידי המרקיד הוותיק ז'ק אוחיון, עמו יש לנו הכרות רבת שנים ואנו רוחשים לו הערכה רבה, על ידי פעילי ארגון הרוקדים במקום – בראשם משה חי - ועל ידי הרוקדים אשר בחלקם תודעו על בואנו מבעוד מועד והגיעו לפגוש אותנו ולשמוע על פעילותנו.

מיקום ההרקדה בחוף הקשתות הוא פשוט יוצא מהכלל; במקום טיילת מטופחת, חוף רחצה מוכרז, עשרות מסעדות לאורך הטיילת, רחש גלי הים הנמצא בטווח נגיעה ושמיעה, משטח מרוצף וחלק אשר חודש רק לאחרונה, מערכת הגברה מצוינת, תאורה טובה, מקומות ישיבה, רחבת ריקוד עצומה בגודלה. אך החשוב מכל; הרוקדים והמרקיד – אשר יחד הם אלה העושים את ההבדל האמיתי; מחמם את הלב לראות את הרוקדים המחייכים ובכללם צעירים נלהבים רבים הרוקדים כהר געש מתפרץ. אי אפשר שלא לתמוה מהיכן רקדנים צעירים אלה מכירים כל כך הרבה ריקודים ותיקים, אותם הם יודעים לרקוד יפה כל כך.

הרפרטואר בערב בו נכחנו – ממש חימם את הלב והסב לנו הנאה רבה.

המרקיד ז'ק קשוב לרוקדים ולבקשותיהם – דבר שהפך את ההרקדה פשוט לחגיגה אמיתית לאוזניים ולעיניים.

אנחנו מזמינים את הרוקדים מכל הארץ ובמיוחד את הרוקדים מהדרום לבוא וליהנות מהרקדה מיוחדת וחינמית על שפת הים באדיבותה של עיריית אשדוד.

ההנאה מובטחת !

פרטים נוספים על ההרקדה ושעות ההפעלה בקיץ ובחורף ניתן לקבל באתר ארגון הרוקדים בכתובת: http://www.harokdim.org

כתב: עדי חבד



לכתבה זו נרשמו 4 תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות