אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

טיול מספר 9גבעה תלולה 24.11.09 
ביום "חורף" שטוף שמש נעימה יצאנו לטיול התשיעי שאורגן ע"י ארגון הרוקדים בניצוחו של ידידנו הרי וחבורתו המופלאה ובהדרכתו המקסימה של יצחק ועקנין. הטיול נערך בפארק עדולם.

את הטיול התחלנו בחורבת עתרי, כאן היה יישוב יהודי מתקופת המשנה והתלמוד. באתר מצויים סממנים טיפוסיים להתיישבות יהודית בת התקופה, כגון מקוואות, בורות מים, כלי חרס, מערות קבורה שבהן סרקופגים ומערות מסתור (אף זחלנו באחת מהן - חוויה בפני עצמה).

החפירות בחורבת עתרי חשפו כפר קדום לדוגמא.
בהמשך ערכנו טיול נעים בטבע: הקפנו את גבעת ישעיהו - הליכה נעימה בחברה נעימה ובמזג אויר נפלא עד בואכה לאתר המיל, בו יש אבני מיל שהן מעין תמרורים מאבן מהתקופה הרומית, עליהם חקוקים סימון מרחקי דרך, בדרך כלל מהעיר הראשית והמרחק לירושלים. הפריחה עדין סתווית, כמו הסתווניות, הכרכומים והרקפות שעליהן מבשרים את בוא החורף ואת ירידת הטמפרטורות. אבל גם פגשנו את עצי האלון, החרוב והאלה המהווים חברים קבועים בחורש הים תיכוני.

הדובדבן שבקצפת היה מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה ה-37- הנצחי של אחת הרוקדות המעולות הנעימות. קינחנו באוכל מגוון, עשיר וטעיםםםםםםם שהכינו משתתפי הטיול לכבוד האירוע המשמח. למה אין כל יום, יום הולדת???

שבעים ומרוצים שבנו הביתה.
תודה ליצחק המדריך, לאנשי ארגון הרוקדים ולחבורה הנעימה שהנעימה לנו סתם יום של חול.....
לתמונות הטיול

לכתבה זו נרשמו 7 תגובותלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות