אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

אמת בפרסוםרוקדת מהדרום 2.3.10 
לאחרונה נתקלתי בתופעה שחוזרת על עצמה ולא פעם.
הפעם החלטתי להגיב בתקווה שהמרקידים יקחו לתשומת ליבם ושמקרה שכזה לא יישנה.

במוצ"ש של פורים נכחתי במרתון במכללת קיי בבאר שבע עם המרקיד רפי זיו.
בפרסום נרשם: "מרקידים ויוצרים מכל הארץ" "תחרות תחפושות נושאת פרסים יקרי ערך" "ועוד הרבה הפתעות".
לאכזבת המון רוקדים (וראיתי את האכזבה על פניהם), לא היה דבר, לא תחרות, לא פרסים ולא שום הפתעות !
אנשים השקיעו בתחפושת, התאמצו, נסחבו עם תחפושת מסורבלת שמנעה מהם אפילו ליהנות מהריקודים, עמדו בצד, חיכו וחיכו ושום דבר. רוקדים רבים הגיעו מהצפון הרחוק כדי לחוות את כל מה שפורסם, אך לאכזבתם לא נאמרה ולו מילה קטנה או פרגון כלשהו מצד המרקיד לכל המחופשים. לא היה קשה לראות את האכזבה על פניהם.
יתכן שלרוקדים "בני הבית" ששמחו ורקדו ועשו שמח אולי זה לא הפריע והם נהנו, אולי כי עבורם זו ההרקדה הקבועה שלהם שהפכה תוססת יותר בשל האומן שעשה שמח .
לי זה הפריע מאוד למרות שלא התחפשתי ולמרות שזו הרקדה שאני רוקדת בה לעיתים. לדעתי זה לא הוגן כלפי הרוקדים, אם יש פרסום צריך לעמוד אחרי הפרסום.
אני חושבת שצריך לעשות משהו בעניין. צריך שהרוקדים יגיבו ויביאו לידיעת רפי את כל הכעס ואת הפרת האמון שנוצרה.

לכתבה זו נרשמו 2 תגובותלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  

0.(*דורון גרין) 
 לרוקדת אלמונית מהדרום
 שקלתי להשיב לך בשתי דרכים אך בחרתי באחת. להתאכזב זה מקצוע! צריך להשקיע הרבה כדי לדעת להתאכזב מכל דבר. אני למשל מאד מאוכזב מהמרקיד שמעון שוכר שיום בהיר אחד ללא משאל עם החליף את כיבוד הבייגלך שאני כל כך אוהב בביסקוויטים תפלים. כל שבוע אני בא עם ציפיות שאולי יוחזרו הבייגלך אך לשווא.
מכיוון שכך אני מאד מזדהה עם האכזבה שלך לזכות בתחרות התחפושות שאפילו לא טרחת להתמודד בה...

0.ידיד נפש  
 לא למסיבות בהרקדות - כן לאמת בפירסום
 (איני מתייחס להרקדה הספציפית נשוא הכתבה מאחר ולא הייתי בה אלא לתופעה בכלל).

איני חובב מסיבות בהרקדות.
לא זמרים אורחים, לא להקות מחול, לא הגרלות ולא גימיקים שונים ומשונים. להרקדה אני בא בעיקר כדי לרקוד. אומנם איני פוסל כיבוד מיוחד או אפילו הדלקת נרות בחנוכה, אבל איני מעוניין בהפסקה של יותר מדקות ספורות בריקוד. יתרה מזו, אם מגיע להרקדה זמר "מושך קהל" מגיעים להרקדה רבים שאינם רוקדים כלל, נהנים מהופעה במחיר נמוך אבל גורמים לצפיפות ואי נעימות לרוקדים.
בחנוכה האחרון הייתי בהרקדה גדולה בצפון. בשיחה קצרה עם המרקיד אמר לי שפשוט אינו יודע איך לעמוד בציפיות הרוקדים לחידוש בהרקדה לקראת החג. בחג ההוא החליט להסתפק בהדלקת נרות ובהוספת שעה למשך ההרקדה. חיזקתי את ידיו ואמרתי לו שמבחינתי עשה את הדבר הנכון.

עם זאת מרקיד שהחליט בצדק או שלא בצדק שרוקדיו ישמחו לאירוע מיוחד, ומושך רבים להרקדה ע"י פירסום בכתב או בע"פ צריך לעמוד בהבטחתו.
תתכנה אומנם תקלות, טעויות ושאר אירועים המונעים קיום אירועים שהובטחו, אבל במקרה זה חייב המרקיד בהסבר והתנצלות ובמקרים חריגים גם בפיצוי לרוקדים.

אני חייב לציין שבמרבית המקרים המרקידים עומדים בהבטחות שבפירסומים וכנראה שמדובר ביוצא מהכלל שאינו מעיד על הכלל. מקווה שהמרקיד יפיק את הלקחים הנדרשים.


 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות