אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

הרקדה חופשית - קפה ג\'ו - ביג קסטינה עדי חבד 16.8.10 
בפסטיבל כרמיאל ניגש זוג חביב לעמדת המודיעין של ארגון הרוקדים והציג את עצמו כאורי ( חולם מלא) ויאיר . הם סיפרו על הרקדה חופשית המתקיימת בחודשי הקיץ במרכז המסחרי "ביג" בצומת קסטינה.

כשביקשו לדעת כיצד ניתן לפרסם את ההרקדה המתקיימת שם, עניתי להם כי נשמח מאד לתת להם את הסיוע הזה, כשם שאנו נותנים אותו לכלל המרקידים כשרות חינמי שנועד להנאתם של הרוקדים.

הם הכינו פלייר צנוע שהועבר אלינו ופורסם כמובן מיד באתר שלנו, כפי שאנו נוהגים תמיד.

סקרנותי התעוררה כאשר בו זמנית שמעתי הדים על ההרקדה הזאת מכמה מקורות – חלקם מאנשים אשר לא רוקדים ריקודי עם, אך באים להנות מהמוסיקה ולצפות בהנאה ברוקדים.

השבוע הצעתי לרעייתי רותי שנקפוץ לבקר בהרקדה הזאת המתקיימת בכל יום שני בערב – והצעתי גם כי נתאם להיפגש עם חברים טובים שלנו המתגוררים בקרית מלאכי על כוס קפה בקפה ג'ו - שם מתקיימת ההרקדה החופשית.

הגענו להרקדה בסביבות תשע בערב והקדמנו את החברים. התקבלנו בסדרת ריקודי מעגל בהדרכתו של המרקיד קובי ניגרקר – אשר לא הותירו לנו שום שהות למחשבה. נסחפנו למעגלי הרוקדים בהנאה רבה מאין כמוה.

פתאום לא הפריעה העובדה שאין מזגנים ( ההרקדה תחת כיפת השמיים), שזה לא משטח פרקט ואפילו לא הפריעה העובדה שלא נעלנו נעלי ספורט או נעלי ריקוד. פשוט היה תענוג מאין כמוהו לרקוד ולרקוד.

בין לבין התקבלנו בחמימות רבה על ידי המרקיד אותו אני מכיר מהעבר ושוחחנו מעט על ההרקדה הזאת ועל הרקדה למתחילים מהצעד הראשון העומדת להיפתח בימים אלה בקריית גת.

בינתיים הגיעו החברים שלנו, אשר אינם רוקדים ריקודי עם, והייתה לנו הזדמנות "להשוויץ" בפניהם ולהדגים להם בגאווה עד כמה אנחנו יודעים לרקוד ועד כמה מהנה לרקוד ריקודי עם. שמחתי לשמוע שאחד הגברים החליט לשקול את האפשרות להצטרף לריקודי עם החל מהצעד הראשון ( רקדניות - נא לא להידחף! הוא רק שוקל בשלב הזה).

בסיום הערב נפרדנו מהחברים ונשארנו לשוחח עם הזוג המקסים אורי ויאיר אשר מנהלים את קפה ג'ו כשותפים.

אורי ויאיר הכירו בריקודי עם ונישאו לפני שנים, כאשר אהבת ריקודי העם מפעמת בתוכם בעוצמה רבה. כשעלתה השאלה בשיחה עם הנהלת הביג מה כדאי לעשות על מנת למשוך אוכלוסיה נוספת למרכז – אורי הציעה מיד לארגן פעילות למבוגרים בדמות ריקודי עם.

קצת פרטים על ההרקדה:
  • ההרקדה מתקיימת בימי שני בחודשי הקיץ.
  • המרקיד הוא קובי ניגרקר המקסים העושה את מלאכתו בחן רב מאד ובחיוכים ללא קץ.
  • ההרקדה מתחילה בשעה 20:30 ומסתיימת בשעה 23:30.
  • החלק הארי של ההרקדה הוא מעגלים אך ישנם גם ריקודי זוגות משך כמחצית השעה לקראת סוף ההרקדה( לדעתי עם מעט "לחץ" ניתן יהיה להגדיל את המינון).
  • הרוקדים מקבלים שובר חינם לניצול בקפה ג'ו לשתיה קרה או חמה.
  • בנוסף לכך כל חבר רוקד יכול להירשם ולקבל כרטיס המקנה הנחה של 20% (!) – כן, זו לא טעות - בכל ביקור במסעדה.


ואם לא די בכל אלה, הרי שמדי יום רביעי החל מהשעה 22:00 ועד 01:00 מתקיים במקום ערב קריוקי פתוח לקהל הרחב, ומידי יום שישי מהשעה 14:30 עד 16:30 מתקיימים מופעים של זמרים, אמנים ותזמורות מהאזור.
מתנ"ס קריית מלאכי, היזהרו! קפה ג'ו נושף בעורפכם...
אנו מאחלים הצלחה רבה לאורי וליאיר וממליצים מאד לבוא ולהנות מההרקדה ומכל המופעים והשירותים המוצעים לרוקדים.



לכתבה זו נרשמו 4 תגובותלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  

0.(*אריאלה) 
 מומלץ בחום רב!!!
 אני רוקדת עם קובי מידיי יום שלישי במתנ"ס קרית גת כבר ארבע שנים ולא מפספסת ,קובי מרקיד מקסים,מקצועי,אדיב וחייכן ואי אפשר לישכוח את רותי יד ימינו העוזרת לו בכול,יישר כוח.

0.(*tאורלי שושן) 
 הרקדת ביג קסטינה קפה ג'ו
 אני ממליצה להגיע! הרקדה נהדרת, מרקיד נהדר, תודה לך קובי על ההרקדות שאתה מעביר לנו, על השלווה והחיוכים. האוירה כיפית מאד, הריקודים יפים, בכלל כיף במרחב למרות החום.
ואיך אפשר לשכוח את יאיר ואורי המקסימים על קבלת הפנים שלהם, האוירה הנעימה, הפינוק שיש בכל סוף הרקדה שובר שתיה חינם והמתנה שהעניקו לרוקדים - שובר הנחה קבוע לכל הרוקדים.
ישר כוח, אוהבת אתכם מאד מאד!

0.(*ענת) 
 מומלץ....
 אני שייכת לקבוצת רוקדים נאמנה של קובי .שותפה לשתי הרקדות בימי שלישי ובמוצש' במתנס קריית גת....ועכשיו הזדמנות נוספת להרקדה תחת כיפת השמיים.
קובי משרה אוירה נעימה ...משקיע בלימוד רקודי עם ישנים וחדשים, מעגלים וזוגות...כדאי מאד להצטרף.
שיתוף קפה ג'ו בניהולם של אורי ויאיר מאפשר מפגש נעים תוך כדי ואחרי ההרקדה.

0.bendovori  
 ההרקדה במתחם "ביג" / קסטינה, ביום שני
 ההרקדה השבוע היתה ההמונית ביותר מאז החלה ההרקדה של קובי במתחם לפני כחודשיים וחצי. מזג האויר המשופר (יחסית) תרם גם הוא את חלקו והביא אלינו רוקדים מכל ישובי הסביבה: קרית מלאכי, קרית גת ואפילו גן יבנה (עדי - תודה על הביקור והפרגון).

מקווים להמשיך ולהתראות בהרקדה בכל יום שני כל הקיץ!


 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות