שלום אורח
הוספת תגובה

כתבה: המרקיד נעדר

כינוי זמני
   זהו כינוי זמני לצורך הודעה זו בלבד. עדיף להירשם ולהתחבר כמשתמש קבוע כדי לשלוח תגובות
כותרת:
תגובה:
גולשים שאינם משתמשים רשומים מתבקשים להזין בתיבה את האותיות המוצגות
[ לחץ כאן לבחירת אותיות אחרות ]

CAPTCHA Image

להקליד את האותיות כאן:
         עזרה   אורח     התחברות  הרשמה
הזכויות על כל הנשלח לאתר הן של ארגון הרוקדים.
בלחיצה על לחיץ "אשר" הנכם מאשרים כי תגובתכם נכתבה בשפה ראויה ובהתאם לחוק

אנו הרוקדים נתקלים בתופעה, שמרקידים רבים, בשיתוף פעולה עם בעלי האולמות בהם נערכות ההרקדות, מעלימים מידע בדבר היעדרות עתידית של המרקיד. מובן, שהתופעה נובעת מכך שהם לא רוצים ל"אבד" רוקדים ולגרום לעצמם הפסד כספי.
לאחר בקשות חוזרות ונשנות של הרוקדים, וכאקט של פשרה, אנו מוצאים שלט " המרקיד ייעדר היום...." תלוי בכניסה בערב ההרקדה עצמו.
מאחר שכפי הידוע לכולנו, רוקדים רבים מגיעים להרקדה בגלל העדפתם את המרקיד עצמו, זה גורם לאותם רוקדים עוגמת- נפש רבה לגלות מרקיד מחליף. במקרה זה הם נתקלים בבעיה של איתור הרקדה חלופית, ובד"כ ההרקדה החלופית מתקיימת במרחק נסיעה רב. הדבר גורם לרוקדים בזבוז זמן הרקדה, והוצאות דלק מיותרות.
בכל חוג אחר בארץ (בתחומי הספורט ובתחומים אחרים) המורה מחויב להודיע מראש לחברי החוג על היעדרות צפויה שלו ועל מחליפו, והחברים בחוג מחליטים האם להגיע לחוג. מדוע בחוגי ריקודי-העם המצב שונה ???!!!
אנו קוראים למרקידים להודיע לרוקדים מראש על היעדרותם הצפויה, הן בהרקדות עצמן, והן בדרכים נוספות, כגון: לפרסם בפורומים השונים של ריקודי-העם בצורה מסודרת את המידע על ההיעדרות הצפויה (בלוח ההרקדות יוסף טור ובו מידע על היעדרות המרקיד ושם המחליף שלו). כמו כן, המרקיד יכול לשלוח מיסרון לרוקדים על היעדרותו (כפי שהוא נוהג לעשות מעת לעת כשהוא מזמין את הרוקדים להרקדות שלו).
אנו תקווה שהפעם נצליח במיגור התופעה !