שלום אורח
הוספת תגובה

כתבה: לימוד ריקוד חדש

כינוי זמני
   זהו כינוי זמני לצורך הודעה זו בלבד. עדיף להירשם ולהתחבר כמשתמש קבוע כדי לשלוח תגובות
כותרת:
תגובה:
גולשים שאינם משתמשים רשומים מתבקשים להזין בתיבה את האותיות המוצגות
[ לחץ כאן לבחירת אותיות אחרות ]

CAPTCHA Image

להקליד את האותיות כאן:
         עזרה   אורח     התחברות  הרשמה
הזכויות על כל הנשלח לאתר הן של ארגון הרוקדים.
בלחיצה על לחיץ "אשר" הנכם מאשרים כי תגובתכם נכתבה בשפה ראויה ובהתאם לחוק

-"פתחו בבקשה את המעגל. נלמד ריקוד חדש". -"מה שמו?"
-"פרח מזכרוני. עוד מעט אזכר". (שם הריקוד צץ באורח פלא מיד בתום לימוד הריקוד...).

הרשו לי לצאת חוצץ כנגד תופעה זו. לא מובן לי מדוע יש צורך לשמור בסוד את שם הריקוד לפני שמלמדים אותו. אני מבין את הרצון או הצורך של המרקידים להפתיע עם גימיק חדש או צעד מקורי שעדיין לא נראה על הרחבה, אך אינני מבין מדוע הם מתעקשים להפתיע אותנו עם שם הריקוד. אני פונה בזאת למרקידים בבקשה להשאיר לשיקול דעתנו את ההחלטה אם ללמוד ריקוד חדש או לא. ספקו לנו את המידע הרלוונטי: שם הריקוד, מחברו, שנת ייצורו ואף הגדילו עשות והדגימו בפנינו את הריקוד טרם לימודו. הצגת הריקוד בטרם הלימוד תהיה בבחינת גילוי נאות של המרקידים (נותני השירות) לרוקדים (הצרכנים, מקבלי השירות). יש לפעמים ריקוד יפה לצלילי מוסיקה לא מתאימה, או להיפך, ויש גם אהבה ממבט ראשון לריקוד,לקצב ואף לשיר-השילוב המנצח.
מצב חדש זה יאפשר לקהל הרוקדים, שיש לו יכולת שיפוט עצמאית,לבחור האם ללמוד את הריקוד או לא.

עד היום חוברו אלפי ריקודים, ומאות רבות מהם חוברו בשנים האחרונות. נוצר מצב של עומס הגורם לרוקד הממוצע להחליט שלא ללמוד כל ריקוד חדש שנוצר מתוך ידיעה שיתכן ובעוד חודש כבר ייעלם מהרחבה.
לכן יש לדעתי ליצור אחידות בכל ההרקדות בנושא הצגת הריקוד לפני הלימוד. עומדת בפנינו האפשרות לערוך משאל, ואם יהיה רוב בעד ההצעה- היא תיושם.

ובהזדמנות זו,אני מברך את ארגון הרוקדים לשדרוג במעמדו עם פתיחת האתר החדש. האתר מרהיב ביופיו, עשיר בתוכן, ואני מאמין שהארגון יוכל להתגאות בהישגים לטובת כלל הרוקדים.