שלום אורח
הוספת תגובה

כתבה: העלאת מחירי ההרקדה באוניברסיטת תא

כינוי זמני
   זהו כינוי זמני לצורך הודעה זו בלבד. עדיף להירשם ולהתחבר כמשתמש קבוע כדי לשלוח תגובות
כותרת:
תגובה:
גולשים שאינם משתמשים רשומים מתבקשים להזין בתיבה את האותיות המוצגות
[ לחץ כאן לבחירת אותיות אחרות ]

CAPTCHA Image

להקליד את האותיות כאן:
         עזרה   אורח     התחברות  הרשמה
הזכויות על כל הנשלח לאתר הן של ארגון הרוקדים.
בלחיצה על לחיץ "אשר" הנכם מאשרים כי תגובתכם נכתבה בשפה ראויה ובהתאם לחוק

העלאת מחיר ההרקדה באוניברסיטת ת"א

ושוב ההרקדה באוניברסיטת תל אביב הופכת להיות "החץ הפוגע" בראש המחנה המוביל להעלאות מחיר בהרקדות, וזה קורה כנראה ללא כל קשר למה שקורה בכלכלה ובמשק וללא כל התחשבות בריסון ובאיפוק בו נוהגים מרבית המרקידים ברחבי הארץ.

זכותו של כל רוקד לשלם כל מחיר שימצא לנכון, אך כדאי לעצור לרגע ולחשוב אם הלגיטימציה הזאת הניתנת להעלאת המחיר לא תביא בסופו של דבר לסחף של העלאות מחיר, דבר אשר יפגע בכל הרוקדים בכל רחבי הארץ ויפגע גם באותם אלה אשר ידם אינה משגת ואשר יקשה עליהם מאד לעמוד בכך.

חברינו הרוקדים; יש הרקדות איכותיות מאד גם במחירים של 22 שקלים ו- 25 שקלים, לרבות בימים החופפים להרקדות באוניברסיטה. מדוע צריכים ללכת דווקא להרקדות בהן מעלים את המחירים ובכך "לתרום" להעלאת מחיר כוללת בענף???

אנחנו מעריכים מאד את המרקידים המשקיעים מעצמם ומזמנם ומכבדים את זכותם להתפרנס בכבוד. ברם יחד עם זאת, אנו פונים לכל המרקידים ומבקשים להימנע מלהיגרר להעלאת המחיר החדשה העומדת בפתח.

אל לנו לשכוח שאין מדובר בתחביב אליטיסטי לעשירים בלבד, אלא בתחביב עממי שאנו מעוניינים לשמרו ולטפחו בקרב כל שכבות האוכלוסייה. ככזה הוא אמור להתקיים במחיר עממי, ואולי אף בחינם (בתשלום מלא כמובן למרקידים במימון הרשויות המקומיות).

אין כל ספק כי התארגנות צרכנית נבונה הייתה מונעת את המצב הזה ומקטינה את הפגיעה.

אנו פונים אליכם הרוקדים ומבקשים מכם לגלות צרכנות נבונה - ובעיקר להתחשב בחברים אשר העלאת המחיר תפגע בהם- ולהעדיף בבירור הרקדות בהן המחיר אינו עולה. רצוי מאד אף לידע את המרקיד על כך ועל ההשלכות האפשריות.

רוקדים אשר ירצו להתארגן על בסיס צרכני מקומי ולמחות על העלאת המחיר בהרקדתם – מוזמנים לפנות לטלפונים הבאים: 050-8381113, או 052-6848991 .

בברכה,
ארגון הרוקדים.