אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

פסטיבל אשדוד 2022ידיד נפש 15.7.22 
פסטיבל אשדוד הסתיים וזה הזמן לספר, לשבח ולבקר בתקוה לשיפורים בשנה הבאה.

השינוי הבולט ביותר בפסטיבל השנה היה שיבוץ הרקדות הלילה באולם במקום בחוף הקשתות. זהו מהלך שדורש תעוזה ובא כנראה על רקע הקיטורים של הרוקדים על החום והלחות.
אישית וכמו רבים אחרים מאוד נהניתי מעצם המעבר לאולם הממוזג במקום להגיר פלגי זיעה בחוץ, אך היו אחרים שקיטרו על כך שנשמת הפסטיבל ניטלה ממנו. ברור שבאולם היו פחות רוקדים מאשר ברחבת הקשתות. אם גם בשנה הבאה הרקדת הלילה תהיה באולם, אני ממליץ להקצות שני אולמות סמוכים להרקדת הלילה הצפופה.

השנה בלטו מספר הרוקדים הגדול ומגוון ההרקדות לאחר הדיאטה של שנת הקורונה.
עם זאת הפסטיבל סבל מקיומו מייד לאחר פסטיבל כרמיאל. מי שמבקר בשני הפסטיבלים מגיע עייף וחבל. כמו כן הייתה לפחות הרקדה אחת באותו נושא ממש (שירי יורם טהר לב). נושא ראוי ללא ספק, אבל שבוע אחרי שבוע?!

גם השנה נהניתי מאוד מהרקדה לצלילי הגיטרות של אלעד ואורי. השנה ניסו לגוון והשירים לא היו רק של הפרברים. למרות הרצון לרענן נראה לי שהתמקדות בשירי הפרברים הייתה מוצלחת יותר. בכל מקרה הייתה הרקדה מהנה מאוד.

סדנת היוצר של טוביה טישלר הייתה מקסימה מבחינת הריקודים, אבל כישלון ארגוני. ראשית שובצה לאולם קטן מדי (בית יד לבנים), לא תואמה היטב מבחינת המועד כך שטוביה נאלץ לעזוב לאחר כמחצית הזמן בשל התחייבות אחרת, ומעל הכל בהחלטה תמוהה של המפיק שולבו בה ריקודים שאינם של טוביה (לאחר שטוביה הלך).

הרקדת אמצע הדרך ביום רביעי בערב נהנתה מקהל רוקדים גדול אולי גם הודות למועד בו התקיימה (לפני מרתון הלילה). רוקדי "אמצע הדרך" של כל השנה אולי קצת סבלו מריבוי הרוקדים שלא הכירו את הריקודים, אבל הייתה זו הזדמנות מצויינת לחשוף רוקדים נוספים לריקודי אמצע הדרך.

הנהלת הפסטיבל בהחלט דאגה לרווחת הרוקדים.
לא רק שבאולם הקריה נמכרו קפה איכותי, מיים וברד במחיר של 2 שקלים (!!!) אלא שבמהלך הרקדת הלילה "פתחו שולחן" של פיתות וסלטים בכמות נדיבה, בהזדמנות אחרת אבטיחים ובפעם נוספת ג'חנון והכל בחינם. באולמות קטנים יותר היה קפה חופשי לרווחת הרוקדים. בהחלט יפה.
הנהלת הפסטיבל דאגה לא רק לתחום הקולינארי. אולם הקריה תוגבר בהמון מזגנים ניידים ששמרו על אויר קריר במהלך ההרקדות. מהלך הראוי לכל שבח!

האולם במקיף ט' נהנה מחניה ענקית (לעומת אולם הקריה הסובל ממצוקת חניה). לעומת זאת הפרקט היה ממש דביק והקשה על הריקוד. אני מניח שזה זמני אבל שווה בדיקה לקראת השנה הבאה. לעומת הקריה, במרתון במקיף ט בלילה לצערי לא "פתחו שולחן" ואפילו לא הגישו עוגיות ליד הקפה.

מערכת ההגברה באולם הקריה הייתה מצויינת. לעיתים המרקידים או האחראי על ההגברה התלהבו מדי והעלו את הווליום לרמות לא סבירות. יש להקפיד על כך כדי ללא לפגוע בבריאות הרוקדים.

במופעים באמפי לא הייתי השנה. מחיר הכניסה שפעם היה שווה לכל נפש הפך למאוד גבוה. אולי הביקוש מצדיק את המחיר, אבל ויתרתי.

להתראות בשנה הבאה!


לכתבה זו נרשמו 3 תגובותלהסתרת התגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות  

3.ידיד נפש  
 פסטיבל אשדודאנס 2022 - תגובות
 תודה למגיבים.

תגובות נוספות התפרסמו בדף הפייסבוק של אוהדי ארגון הרוקדים:
https://www.facebook.com/groups/
irgun.harokdim.supporters/permalink/1397816627361165

2.(*רוקד קבוע) 
 תודה
 היה כייף גדול , תודה למארגנים .

1.ידיד נפש  
 הרקדה באולמות!
 לאור קביעת הפסטיבל בשנה הבאה באמצע אוגוסט אני בהחלט בעד שגם בשנה הבאה הרקדת הלילה תשאר באולמות הממוזגים!


 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות