אתר ארגון הרוקדים לריקודי עם ישראליים                   www.harokdim.org     
אורח   
הרשמה התחברות
דף הבית
מי אנחנו
חיפוש הרקדות
גלריית תמונות
רוקדים כותבים
קישורים
פליירים
סקר ריקודים
שאלות נפוצות
צור קשר
English
רדיו הרוקדים
מונה כניסות

פסטיבל המחולות הארצי לנכים על כסאות גלגלים ורד עטרה ועדי 15.5.10 
נתחיל מהסוף: זו הייתה פשוט חוויה מהממת, מקסימה ומרגשת במידה יוצאת דופן !

חברי ארגון הרוקדים הוזמנו לבקר בפסטיבל המתקיים מידי שנה על ידי עיריית הרצלייה, ואכן קבוצת חברים הגיעה לפסטיבל. עבור חלקנו זה היה המפגש הראשון עם הפסטיבל, בעוד שאחרים בקרו בו בעבר. ברם, על דבר אחד הסכימו כולם: הפסטיבל השנה היה מרהיב ביופיו, מאורגן בצורה יוצאת מהכלל, מאובטח על ידי משטרת ישראל ואנשי בטחון – אך בעיקר היה עשוי עם כל הלב ולא נחסך דבר מהמשתתפים ומקהל הצופים הגדול.


באירוע נטלו חלק אלפי אנשים בתוכם: אורחים, בני משפחות, מרקידים, להקות רוקדים על גלגלים, רוקדים מכל הארץ, כוריאוגרפים וכל מי שקרוב לנושא מבחינה מעשית ורגשית. וראה זה פלא, למרות אלפי המשתתפים היו מקומות חניה לכולם, היו מקומות ישיבה לכולם, הצפייה במופעים הייתה מצוינת וללא הפרעה וניתן היה להנות מהמופעים בצפייה ישירות לבמה המרכזית או ממסכי הענק אשר הוצבו בנוסף.
הערב התחיל בשעה 18:00 בהרקדה חגיגית של יושבים ועומדים. הזדמנות נפלאה לכולם להיפגש ולרקוד יחד. החלק המרכזי של האירוע כלל הופעה מרהיבה של שבע להקות מחול מרחבי הארץ ותחרות בין שבעה זוגות על התואר "גלגל הזהב" תוך שימוש בכוריאוגרפיות פשוט יוצאות מהכלל. השופטים היו אלי מזרחי, דנה פרנס ונעמי פרלוב - כולם אנשי מקצוע מתחום המחול והמוסיקה, וגם הקהל השתתף בהצבעה על ידי שליחת סמסים. בהפסקה הופיע הזמר קובי אפללו אשר התקבל במחיאות כפיים סוערות, התקיים מופע מרהיב של זיקוקין די נור וכל אלה בהנחייתה מלאת החן של אורנה דץ.
הלהקות שהשתתפו הן:
להקת "שבעת הכוכבים" עירית הרצליה - כוריאוגרף רן הירש.
להקת אילן חיפה ובית הלוחם חיפה – מרגריטה פוליאקוב.
להקת "גלגלי הקסם" – ילנה פייטליכר.
להקת "גלגל במעגל" הרצליה - רוני סימן טוב.
להקת "הורה גלגלים" ארגון נכי צה"ל – רוני סימן טוב.
להקות "גלגלי ראשון לציון" – ו "גלגלי רני" - בריז'יט יונג.
האירוע כולו הופק על ידי עיריית הרצלייה בניצוחם של הגב' דסי שחר ומר אהרון גורל. בימוי תחרות "גלגל הזהב" נעשה על ידי המרקיד המקצועי, המוכשר והוותיק - רוני סימן טוב.
את הערב חתמה הרקדה המונית בהנחייתם של המרקידים אבי פרץ ולאה משעל.
כולנו הצטערנו על כך שלא הבאנו את בני משפחותינו לאירוע – דבר שיקרה ללא כל ספק בעתיד. ולכם חברים, גם אנחנו ממליצים בחום להגיע בשנה הבאה. אין לנו ספק כי תיהנו ממופע מרשים ביותר ומרגש עד מאד.

והנה "דוגמית" ממופע הלהקות בקישור שלהלן:
www.youtube.com/watch?v=eYavLr8D16Q תודה מכל הלב לכל מי שפעל וטרח בארגון האירוע המרשים ולהתראות בשנה הבאה!
כתבו: ורד, עטרה ועדי מארגון הרוקדים

לכתבה זו נרשמה תגובה אחתלצפיה בתגובותלהוספת תגובה

 אורח  התחברות  הרשמה  רשימה כללית של תגובות